Reklamace
Co je třeba mít připravené když chcete reklamovat?
1. Zápis o škodě, pokud se jedná o poškození zásilky;
2. fotodokumentaci, na níž bychom viděli každý celý balík (štítek, obal, výplňový materiál, zboží atp.), zejména poškozená místa;
3. dokument, z něhož bychom poznali, co bylo obsahem zásilky (např. dodací list, prodejní faktura , případně podepsané čestné prohlášení) s vyznačením poškozených položek a počtu poškozených kusů;
4. dokument, který by uváděl náklady na znovu-pořízení poškozeného zboží (např. pořizovací faktura od Vašeho dodavatele tohoto zboží, kalkulace;
5. výrobních nákladů, čestné prohlášení o pořizovací/výrobní ceně atp.), popř. náklady na jeho opravu, nebo vyčíslení slevy z prodejní ceny;
6. šlo-li zboží do/ze servisu, doklad o tom, proč byla nutná jeho oprava.